imanaslovenie.reismee.nl

Goeiemorgen deze morgen

Dames en heren, koeken en peren

Wees gerust, het Engelse Weekend verhaal komt snel. Maar ik ben nog druk bezig met fotos en filmpjes verzamelen voor de aftermovie en ik doe het graag tegelijk. Zo houden we (ik vooral) het overzicht

Maar voor nu toch even een verhaaltje bij de ochtend koffie. Afgelopen dagen lesgegeven op de automatische piloot. Want rust was er niet echt bij, slaap ook niet hihi. En zoals sommige zullen weten, deze kleuter heeft best wat slaap nodig. Maarhee geeft allemaal niet zolang het leuk is.

Vandaag heb ik de eerste eigen English Corner in het jeugdcentrum. Een groep volwassenen die de Engelse skills willen verbeteren. Dus een uurtje luisteren hoe zij kletsen. Prima te doen denk ik. Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen maar in het ergste geval weten ze niet waar ze over moeten praten. Dan ben ik er met een onderwerp want aangezien ik ze pas een keer gezien heb kunnen ze mij mooi dingen vertellen over zichzelf. Het doel van de wekelijkse workshop is communiceren in Engels.

En ik dacht voor morgen, chill sportdagje. Kinderen sporten, leerkrachten scheidsrechter spelen, koffie drinken langs de kant, zorgen dat iedereen meedoet. Maar nee hoor. Lekker hiken voor 4uur en ja Juf Imana moet mee. Joepie de poepie haha dat wordt een lesje berg lopen van de studenten. Ach hebben zij ook iets om te lachen aangezien het de hoogste berg van de regio is. Can't wait! (yes thats a lie voor degene die nog niet helemaal wakker zijn )

Dutchy's geniet van het mooie weer! Hier wordt het ook steeds meer zomer met volgende week richting de 30 graden. Dus dat wordt lekker warm in de klas maar dan verplaats ik de klas gewoon naar de kelder of als het even kan naar buiten.
En voor nu.......

HOUDOE

Reacties

Reacties

oma

Hoi Imana,
Bob, Ellen, Stijn en Niels zijn op bezoek. Ze helpen in huis en nu met typen. Bij jou tropisch warm, hier ook 30 graden. We hebben buiten gegeten. Groeten uit Made

annegien

Nog even en je runt de hele school!

Bob

Leuk om te lezen !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!