imanaslovenie.reismee.nl

15u voor vertrek

Met 300gram speling zit de koffer meer dan vol (dankje Denya) en met nog 15u voor ik bij de gate sta.
Doei gezegd tegen iedereen, zonder te huilen: go mij!

Morgen staat Melanija, stagebegeleider in Slovenië, mij op te wachten op het vliegveld. Ze brengt mij naar het appartement waar ik t/m 25juni zal wonen. Mijn twee Spaanse huisgenoten zijn net dit weekend weg dus ik kan rustig rondneuzen en alle kasten open trekken en mijzelf installeren.
Dan gaat het echt beginnen! Mijn avontuur op de Tone Okrogar Primary School.

Jullie horen snel de eerste indrukken en verhalen, inclusief foto's.
Reacties zijn lief en vooral heel leuk


Liefs, nu nog uit Boxtel

Reacties

Reacties

Carlijn

Ga je missen mup! Maar have fun!!

Denya

Jaa daar ga je! Hopelijk kom je jezelf tegen, kun je lachen..

Sophie

Lieve imaan geniet ervan! Hopenlijk is het een super mooie ervaring, en tot op de Skype ??

annegien

Super veel plezier! Succes meteen je Engels en je Spaans ?!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!